عکس های 3 بعدی در خیابان






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


فروشگاه خنده

آدم تو فاضلاب باشه ولی تو فاز لاو نباشه

http://www.lafzan.com/wp-content/uploads/2013/01/sidewalk-art-18.jpg


نظرات شما عزیزان:

hamid
ساعت10:52---14 آذر 1392
سلام . دوست عزیز .
ماشااله با این همه بازدیدی که وبلاگت داره می تونی حسابی ازش پول در بیاری .
کاری که خودم دارم انجام میدم و خداییش راضی هستم .
سایتی بهت معرفی می کنم که خودم هم دارم استفاده می کنم فقط کافیه ثبت نام کنی و نیم ساعت کدش رو توی وبلاگت بزاری اگه راضیت نکرد سریعا کد رو بردار ولی مطمئن باش مثله خود من مشتری دائمی این سایت می شی .
کافیه وارد این آدرس بشی :
http://mellipopup.com/ref:345
و ثبت نام کنی و کدش رو بزاری توی سایتت اون وقت بعد از چند روز که حسابت به ده هزار تومن رسید درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توی حساب بانکیت تحویل بگیر .
دوست عزیز توی این دوره زمونه که هزینه های زندگی زیاده نباید شانس پول درآوردن راحت و بی دردسر رو از دست داد .
فقط نیم ساعت امتحانش کن و خوشت نیومد دیگه استفاده نکن .
موفق باشی


ارمین
ساعت10:45---14 آذر 1392
سلام این یک پیام تبلیغاتی نیست یک معجزه




با عضویت در خبرنامه این وبلاگ در 30 دقیقه تا




4 ساعت {قابل انتخاب خودتون) بین 1 تا 5 جک اس ام اس /قرعه کشی / ترول و عکس جالب و خنده دار / اخبار وبلاگ و جهان /معرفی بازی و بازیگر / تازه رایگانه رایگانه الان میگی به منچه من خودم وب دارم و دنبال کسی که عضو شه اما صبرکنید با عضویت در خبرنامه ما تبلیغات شما واسه همه میرسه اونم رایگان چی از این بهتر خود دانی تبلیغات اونم رایگان تو همه ی جیمیل ها چی از این بهتر فعلا یا تو خبرنامه میبینمت یا هیچ جا تازه قراره 1 شبکه اجتماعی ساخته بشه فقط اعضا این جا واردش میشن بای بای





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:,ساعت10:27توسط badboy | |